رسیدگی به شکایت کارمند
بررسی اجمالی
اگر کارمند شما نگرانی یا مشکلی دارد که نتوانسته بهصورت غیررسمی حل کند، ممکن است شکایت رسمی ارائه دهد.
کسبوکارها باید رویه شکایت کتبی داشته باشند و آن را با تمام کارکنان به اشتراک بگذارند. این رویه باید نحوه انجام فرایند و مدت زمان آن را توضیح دهد.
پس از بررسی شواهد، باید تصمیم خود را بهصورت کتبی به کارمند اطلاع دهید. اگر کارمند از تصمیم راضی نباشد، میتواند به آن اعتراض کند.
Lisson Grow,
City of Westminster,
London,
NW8 8FT
United Kingdom
Persian Platform یک شرکت رسمی ثبتشده در بریتانیاست که دارای مجوز فعالیتهای بینالمللی میباشد. ما خدماتی جامع در زمینههای مهاجرت، آموزش، اشتغال، گردشگری، بازاریابی و تبادلات فرهنگی ارائه میدهیم. با پشتوانه اعتبار حقوقی و تخصص بینالمللی، دفاتر نمایندگی و تیمهای پشتیبانی در کشورهای مختلف داریم. دفتر مرکزی ما در لندن واقع شده و در آلمان (برلین)، ترکیه (آنتالیا)، ایتالیا (سیسیل)، ارمنستان (ایروان)، رومانی و ایران بهصورت فعال فعالیت میکنیم.