وقت ملاقات برای بررسی پرداخت مزایا

ممکن است یک مامور اداره کار و بازنشستگی (DWP) با شما تماس تلفنی بگیرد تا بررسی کند پرداخت مزایای شما صحیح است. دلیل این کار جمع‌آوری آمار ملی درباره نظام مزایا است.

این صفحه همچنین به زبان ولزی (Cymraeg) در دسترس است.

ممکن است یک مامور بررسی سنجش عملکرد با شما تماس بگیرد اگر شما یکی از موارد زیر را دریافت می‌کنید:

• کمک هزینه مراقبت‌گر (Carer’s Allowance)
• کمک هزینه مسکن (Housing Benefit)
• اعتبار بازنشستگی (Pension Credit)
• پرداخت استقلال شخصی (Personal Independence Payment, PIP)
• حقوق بازنشستگی دولتی (State Pension)
• اعتبار عمومی (Universal Credit)

نام شما به‌صورت تصادفی برای بررسی انتخاب می‌شود.

یک نامه از قبل برای شما ارسال می‌شود که تاریخ و زمان تماس تلفنی را به شما اطلاع می‌دهد.

انتظار چه چیزی را داشته باشید

مامور چند سؤال امنیتی از شما می‌پرسد تا هویت شما را تأیید کند.

ممکن است از شما بخواهد اسنادی درباره پول، پس‌اندازها و اجاره ارسال کنید، برای مثال:

• فیش حقوقی
• حساب‌های بانکی، انجمن ساختمان یا اداره پست
• دفترچه اجاره یا قرارداد اجاره
• گواهی‌های مزایا و اعتبار مالیاتی

می‌توانید اصل یا کپی اسناد را برای پشتیبانی از بررسی خود ارسال کنید. مامور به شما خواهد گفت چه کاری باید انجام دهید.

تماس‌های تلفنی معمولاً تا یک ساعت طول می‌کشند اما ممکن است طولانی‌تر باشند.

مرجع:

https://www.gov.uk/dwp-visit